_saL i_

My photo
terengganu, Malaysia
2009 adalah tahun yang penuh cerita tuk aku..macam2 da jadi pada aku n orang sekeliling aku..cite sedih kebanyakkannye..hmmm -bersambung-

Tuesday, March 2, 2010

_TaK SEiNDaH MiMPi_ part 1

semalam aku tidur pukul 2 pagi..tu la..leka sangat search internet..sampai tak sedar da 2a.m..hari ni aku nk kongsi sal mimpi lak.! semalam punye mimpi la ni..haha (belum gtaw lagi, da gelak.!) :P aku rasa r, mimpi aku tu ada kaitan ngan cerita kat tv.! coz aku mimpi kat umah aku ni ada DINASOR..mula-mula cmni..terjadinya gempa bumi yang agak kuat kat kampung ni..aku sekeluarga da kelam kabut lam umah ni..tergeraknya hati aku tuk membuka pintu dapur di blakang.! dan aku ternampak seekor anak dinasor.!! aku patah balik and kunci betul2 pintu 2. mak aku tnya la. "kenapa kakak masuk balik.?" aku jawab, "ada dinasor kecik kat belakang! takut!!" mak aku xcaya..last2 dia pi buka pintu tu and nmpak papa dinasor tengah lawan ngan robot (cam dalam cerita power ranges) :P pastu sekor biawak besar muncul..berlarilah ibu ku itu..smpai kat pintu tu, aku ngan mak aku upgrade kan tenaga.korag tau pe jadi.?? biawak tu tolak pintu kami.!! pastu dia makan tombol pintu tu..then kami jerit la..then aku sedar dari mimpi..aku tak tau la kitorang selamat ke tidak..huuu tu r..orang dulu-dulu pesan, better u listen la..haha matahari kat atas kepala pun, membuta lagi..ni la kesannya.. renung2 kan dan selamat beramal..

nanti kalau aku mimpi lagi, aku kasi tau korang k.? haha tgu la sambungan nya... ;p

No comments:

Post a Comment