_saL i_

My photo
terengganu, Malaysia
2009 adalah tahun yang penuh cerita tuk aku..macam2 da jadi pada aku n orang sekeliling aku..cite sedih kebanyakkannye..hmmm -bersambung-

Monday, March 1, 2010

SAHABAT APAKAH ANDA.? ( part 2 )

malangnya nasib ku..ibaratkan sudah jatuh, di timpa tangga..hmm pe nk buat.? zaman skarang da beza gile dengan dulu. cara berkawan pn lain..hmm sorang kawan ku telah di PERGUNAKAN oleh SAHABAT BAIK nya sendiri. [kawanku (MR.A) sahabat baiknya (MR.R)]  keznya cmni.. satu hari tu MR.A dapat balasan yang setimpal dengan perbuatannya. pastu, MR.A ni cerita punye cerita kat MR.R ni.. pastu korang tau pe MR.R balas?? "itu ko punye pasal la..yang penting tu bukan masalah aku.! ape aku peduli ngan ko? pandai2 la ko settle sendiri..da r..aku blah lu...." betapa terkilan nya MR.A mendengarnya..tapi, pe boleh  buatkan? time senang, ramai je nak kawan ngan kite kan.? bila dapat susah skit, wat2 xnpak je kita yang da besar nikn,..hmm sahabat2...

conclusion MR.R ada lah sorang sahabat yang menganggap hubungan persahabatan hanya wujud di hari senang.! MR.R ada lah jenis SAHABAT PAKAI BUANG... berwaspada lah anda semua..!!

No comments:

Post a Comment