_saL i_

My photo
terengganu, Malaysia
2009 adalah tahun yang penuh cerita tuk aku..macam2 da jadi pada aku n orang sekeliling aku..cite sedih kebanyakkannye..hmmm -bersambung-

Tuesday, March 9, 2010

happy birthday to u, mohd ali akhbar

tanggal 9 march 1989, pada jam 3.50 pagi, lahirnya seorang bayi lelaki seberat 2kg di Hospital Sultanah Nur Zahirah tingkat 8 (wad ibu2 mengandung yg hmpir beranak!..) kelahiran ini membawa kepada berakhirnya zaman beranak pinak bg puan n encik Khalid..kerana itu adalah anak bongsu bagi keluarga Encik KHALID n Puan SALBIAH.. :)
pendekan cerita, hari ni tahun lahirnya yang ke 21.. (ak lmbt lg, bulan okt..) bak kata makcik aku, 'kakak, cari r lelaki yang lahir bulan march coz perwatakannya, sifatnya, hatinya, adalah 1..baik, manja, sayang,..shortly, cari la tuk jaga kakak kekgi..' hahaha pe ag..kembang kuncup r aku d buatnya..tanpa segan silu, aku jawab, 'ada doh sorang!...' tersipu-sipu jap.huhu 'eleh..sekarang ada r, nanti 'tukar' len lak rasanya.!..' *wink* ad la sorag hamba Allah yang kata begitu..huuuu so , tuk hari yang bahagia ni, saya ucapkan HAPPY BIRTHDAY TO U PAPA..I LOVE U SO MUCH.! MUAAHHHXX :)

No comments:

Post a Comment